Zaslanie zariadenia na opravu
Ste ďaleko? Ponúkame možnosť zaslania zariadenia na servis poštou alebo kuriérom.
Nemáte vo Vašom okolí k dispozícii kvalitný IT servis? U nás poskytujeme možnosť zasielania zariadení na opravu prostredníctvom pošty alebo kuriérskymi spoločnosťami. Je len na Vás, akú možnosť si zvolíte.
Ako to funguje:
Servis prebieha nasledujúcim spôsobom : odošlete nám správu prostredníctvom dole uvedeného kontaktného formuláru alebo nás môžete kontaktovať telefonicky prípadne mailom o problémoch Vášho zariadenia, kde Vám môžeme predbežne vypočítať orientačnú cenu opravy. Následne si prosím stiahnite servisný protokol ITCA , ponúkaného vo formáte PDF alebo pre ručné vypísanie textu priamo vo formáte xls v programe Excel. V servisnom protokole je povinné napísať vadu zariadenia, Vaše kontaktné údaje a adresu spätného zaslania. Formulár je potrebné vytlačiť a odoslať so zariadením ku nám na prevádzku ITCA. V prípade ďalších otázok a nezrovnalostí nás kontaktujte.
Náhrada škody a straty:
Upozorňujeme že spoločnosť ITCA s.r.o. nenesie zodpovednosť za straty odoslaných balíkov ku nám na adresu. Odporúčame každý balík poistiť u prepravnej spoločnosti adekvátne podľa jeho hodnoty. Spoločnosť ITCA s.r.o. opravené zariadenia odosiela vždy poistené. V žiadnom prípade neposielajte balíky doporučene. Ako náhle zariadenie obdržíme od prepravnej spoločnosť za škody alebo stratu zodpovedáme my.
Spôsob platby:
Pri prevzatí zariadenia a následnom návrhu a výpočte celkovej ceny opravy, Vás vždy vopred oznámime ešte pred začatím servisného zásahu. Ak súhlasíte s navrhnutou opravou, platba za servis môže prebehnúť dvomi spôsobmi: prvý spôsob: po servise Vám bude vystavená faktúra a po zaplatení Vám opravené zariadenie zašleme naspäť alebo druhý spôsob: poslanie opraveného zariadenia na dobierku, zaplatíte pri prevzatí zariadenia od prepravnej spoločnosti.
Trenčianska 1879/18 Nové Mesto nad Váhom 915 01
IČO: 51317303
DIČ: 2120677999
IČ DPH: SK2120677999